چطور ميزان سفارشات برگشتي از فروشگاه اينترنتي رو به حداقل برسونيم؟ چطور ميزان سفارشات برگشتي از فروشگاه اينترنتي رو به حداقل برسونيم؟ چطور ميزان سفارشات برگشتي از فروشگاه اينترنتي رو به حداقل برسونيم؟ چطور ميزان سفارشات برگشتي از فروشگاه اينترنتي رو به حداقل برسونيم؟ چطور ميزان سفارشات برگشتي از فروشگاه اينترنتي رو به حداقل برسونيم؟
براي خريد اينترنتي از وبسايت ما كافي است مراحل زير را انجام دهيد :
- ابتدا در وبسايت ما ثبت نام نموده و پروفايل حساب كاربري خود (اطلاعاتي از قبيل شماره همراه) را تكميل نماييد.
- از طريق داشبورد حساب كاربري خود وارد صفحه ثبت سفارش شويد.
- اطلاعات سفارش مورد نظر خود از قبيل نوع ، لينك سفارش، تعداد، فايل ضميمه و غيره را وارد كرده و سفارش خود را ثبت نماييد.
- پس از ثبت سفارش منتظر تماس واحد فروش شركت پي دي اي براي اعلام قيمت و شرايط سفارش خود باشيد.
- براي دريافت فايل آموزشي نحوه ثبت سفارش روي دكمه زير كليك نماييد.
شما در قسمت فارسي سايت به نام خود حساب كاربري بسازيد و هميشه ميتوانيد با اين حساب كاربري وارد پنل شويد.
بله حتما، لطفا لينك مربوط به كالا را در قسمت ثبت سفارش قرار دهيد تا بررسي لازم انجام پذيرد.
بله در اين صورت شما مي توانيد با تجميع كردن سفارشات خود در هزينه حمل صرفه جويي نماييد.
بله، لطفا در زمان ثبت سفارش به مسئول ثبت اعلام نماييد كه زمان ر
عصبانيت فروشگاه داران اينترنتي از سياست جديد اداره پست
فناوري اطلاعات > ارتباطات - ما چگونه مي توانيم براي سي دي 2 هزار توماني كه مي فروشيم 6 هزار تومان هزينه پستي بدهيم؟
اين سوال كاربران خبرآنلاين از اداره پست است كه نسبت به سياست جديد اداره پست در خصوص تصميم جديد مبني بر ارايه خدمات پستي در سرويس خريد و فروش اينترنتي فقط از طريق سرويس پست پيشتاز و پيك شهري، اعتراض دارند.
ظاهرا در جلسه مشترك شركت پست با فعالان بازار الكترونيك مقرر شد از آغاز دي ماه ارايه خدمات پستي در سرويس خريد و فروش اينترنتي صرفاً از طريق سرويس پست پيشتاز و پيك شهري صورت پذيرد.
امروز سه شنبه بخش فناوري اطلاعات خبرآنلاين با حجم زيادي از كامنت هاي كاربران كه عمدتا فروشگاه داران اينترنتي هستند، روبرو شده و اين موضوع را مطرح كرده اند كه با اين سياست 15 هزار فروشگاه اينترنتي در كشور با ورشكستگي مواجه خواهند شد.
مهدي در همين رابطه نوشت: {شركت پست با اين اقدام ضربه محكم ديگري به صاحبان فروشگاه هاي اينترنتي وارد كرد وقتي هزينه پست 4 برابر قيمت كالا باشد آيا منطقي است مشتري ثبت سفارش كند ؟ بد نيست بدانيد شركت پست ساليانه از هر فروشگاه نيز آبونمان دريافت ميكند و هزينه برگشت كالا را نيز از حساب صاحب فروشگاه كسر ميكند اين در حاليست كه كيفيت ارائه خدمات پست روز به روز كاهش يافته و ماموران پست نيز گاها در صورتي كه نشاني دور باشد يا دسترسي به ان در فصل زمستان ميسر نباشد با خودكار روي پاكت مينويسند گيرنده در محل نبود و برگشت ميزنند در اينصورت هزينه برگشتي از صاحب فروشگاه اخذ ميشود كه در پست پيشتاز اين هزينه حداقل 5000 تومان و حداكثر تا 20000 تومان بسته به وزن محصول و مقصد ميباشد در استانه بيكار شدن 15000 فروشگاه هستيم}
كاربر بي نامي هم نوشته: {متاسفانه شركت پست به صورت ناگهاني و يك طرفه حق انتخاب نوع سرويس "سفارشي" رو از فروشنده و خريدار سلب كرده و تنها اجازه خريد به صورت "پيشتاز" با هزينه هايي كه هر روز معلوم نيست بر چه اساسي بالا مي رود را مي دهد. اين كار نه تنها با رعايت حقوق مصرف كننده در تضاد است بلكه باعث ضرر شديد فروشگاه هاي اينترنتي خواهد شد}
محمد نيز نوشته: {متاسفانه پست سفارشي حذف شده و حداقل هزينه پست پيشتاز هم 6000 تومان هست كه به ضرر فروشگاه و خريدار هست . و اين قضيه اگر ادامه پيدا بكنه شاهد تعطيلي و بيكار شدن تعداد بسيار زيادي از فروشگاه هاي اينترنتي خواهيم بود .}
عباس، يكي ديگر از كاربران گفته: { اين قانون يك طرفه بوده و باعث ضرر به فروشنده و خريدار هست و به عنوان سود دهي پست مقرر شده است . هيچ وقت خريدار نمياد يك محصول 5 هزار توماني رو 9 هزار تومان پول پست پرداخت كند .. با اين كار چندين هزار ادم رو بيكار مي كنن}
ساير كامنت ها را مي توانيد در ذيل اين خبر {لينك} بخوانيد و اميدواريم مسوولان اداره پست پاسخ قانع كننده اي در خصوص سياست جديد خود داشته باشند.
5656
-
بي نامسه شنبه 3 دي 1392 - 13:13:49پاسخ254 6
-
فريدونسه شنبه 3 دي 1392 - 13:14:12پاسخ384 12
سلام خواهشمند هستم به گوش مسئولين برسونيد و پست از اين زورگوييش كوتاه بياد و مثل سابق كار كنه و پست سفارشي رو برگردونه اين همه كم كاري پرسنل پست رو ناديده گرفتيم ولي اين يكي ديگه واقعا سخته من اگر فروش نداشته باشم از كجا زندگي ام و خرج خانواده ام رو در بيارم؟
-
بي نامسه شنبه 3 دي 1392 - 13:41:4978 151
شركتهاي اينترنتي پول پيك را از خريدار به روشهاي مختلف مي گرفتند و سودشان چند برابر بود. حالا سودشان كمتر شده و شاكي هستند. مثل مغازه دارها كه 100 تومن مي خرن و بايد 300 تومن بفروشن. البته سي دي فروشها شايد حق داشته باشن. اما همه انها نه
-
بي نامسه شنبه 3 دي 1392 - 14:11:14140 5
بعد از اون طرف فرت و فرت مصاحبه ميدن بيرون و آمار ميدن بيرون كه سونامي بيكاري در كشور رخ داده! دو نفر هم كه ميخوان روي پاي خودشون بايستن اينقدر سنگ اندازي ميكنن مسئولين محترم كه به خدا بيزار ميشن ... والله من كه عطاي اين كار رو به لقايش بخشيدم ... پيري زودرس گرفتيم تو 25 سالگي ...بازم برين آمار بدين بيرون كه بيكار زياد داريم ... والله شما آخرش هستين !
-
بي نامسه شنبه 3 دي 1392 - 14:28:04169 18
ما فروشگاه دارهاي اينترنتي ايران خواستار استعفاي مسئولين واحد تجارت الكترونيك پست هستيم. والسلام
-
پيك موتوريسه شنبه 3 دي 1392 - 14:56:2388 5
با سلام خدمت شما پست چون تو كشور رقيب جدي نداره تعرفشو ميبره بالا، كيفيت خدماتشو كم ميكنه ، و از اعتماد مردم سو استفاده ميكنه و نون ما پيك موتوريارم آجر ميكنه. اونوقت با پولاش پست بانك ميزنه كه دوزار نمي ارزه بانكشم. فقط يه راه كار وجود داره : ايجاد رقابت ، بهتره گزينه هاي ديگه مثل تيپاكس قويتر بشن يا يه جورايي يه سازمانهايي نظير پست در واحد كوچكتر ايجاد بشه . دولتمردان عزيز كاش زمينه رقابتي شدن پست رو ايجاد كنن، مگه كم پول در مياره اين پست، تازه پرسنلشم وضع خوبي ندارن مخصوصا پستچيا
-
بي نامسه شنبه 3 دي 1392 - 15:10:53137 6
حقوق ؟ شهروند ؟ ببخشيد ما 75 ميليون خارجي هستم و از هيچ حقي هم برخوردار نيستيم . البته بعضي ها به ما ميگن فتنه . فقط ي 100 نفر ايراني داريم كه دارن دولت رو اداره ميكنن . خدايي تو كشور ما از امارات بيشتر خارجي زندگي ميكنه .
-
من خودم تنهاسه شنبه 3 دي 1392 - 16:01:5746 1
پول زير دلشان زده
-
مهديسه شنبه 3 دي 1392 - 18:27:4053 0
همه ارگان ها به نوعي براي كسب در آمد بيشتر هر كاري ميكنن و اصلا به فكر مردم نيستند ، از مخابرات كه اين سواستفاده را به حد اعلا رسونده بگير تا اداره پست. متاسفانه مملكت دلسوز نداره همينو بس. (خواهشا چاپ كنيد)
-
بي نامسه شنبه 3 دي 1392 - 18:50:0622 2
خريد پستي اصلا مقرون بصرفه نيست بايد هم قيمت جنس پول كرايه بدي .
-
بي نامسه شنبه 3 دي 1392 - 20:35:5421 57
خسته شدم از بس روزي بالاي 200 تا ايميل هاي تبليغاتي از اين فروشنده هاي... دريافت كردم. بگذار ورشكست بشن ديگه تبليغ ارسال نكنند چند روز از شر اين ايميل هاي تبليغاتي راحت بشيم.
-
بي نامسه شنبه 3 دي 1392 - 21:20:3910 84
شركت پست در حال ارائه خدمات نوين پستي است و ارائه اين خدمات نياز به هزينه داره، لطفاً درك كنيد.
-
بي نامچهارشنبه 4 دي 1392 - 04:17:0816 2
بشين تا استعفا بدن.
-
-
بي نامسه شنبه 3 دي 1392 - 13:14:44پاسخ41 3
اين شركتها اين پول پيك را از قبل هم مي گرفتند بلكه بيشتر هم مي گرفتند
-
پيمانسه شنبه 3 دي 1392 - 13:22:01پاسخ70 3
از سازمان بازرسي و همه نهادهاي ناظر خواهش ميكنم جلوي اين اقدام يكطرفه اداره پست رو بگيرن. در همه جاي دنيا براي رونق تجارت الكترونيك يارانه اختصاص ميدن ولي اينجا اداره پست كه يك نهاد انحصاري و دولتي هست هر روز قانون هاي كارشناسي نشده و يكطرفه وضع ميكنه كه كم كم تجارت الكترونيك ايران رو به سمت نابودي ميبره. الان با اين تصميم هزاران سرپرست خانوار در آستانه بيكار شدن هستند. از همه نهادهاي قانوني و رسانه ها تقاضاي كمك داريم ...
-
سيناسه شنبه 3 دي 1392 - 13:23:48پاسخ77 2
وقتي صحبت از حق و حقوق مصرف كننده ميشه پست ميخواد اينجوري به فكر مردم باشه پس حق انتخاب كجاست چه طرز فكري داشتند كه همچنين تصميم بچه گانه گرفتند اينجوري ميخوان اشتغال زايي بشه ديگه واقعا براي پست متاسفم واقعا......
-
سلطانسه شنبه 3 دي 1392 - 13:23:52پاسخ51 1
فكر كنم ديمي قانون وضع مي كنن و پست اين قانون ها هيچ فكر و منطقي نيست جز جيب خودشان
-
سه شنبه 3 دي 1392 - 13:31:16پاسخ49 1
فروشگاه ها امروز 3 دي ماه 92 هيچ ارسالي انجام ندادند ؛ شركت پست مجبور به برگذاري جلسه ي دوم شده و هم اكنون نيز در حال مذاكره با 5 شركت واسطه ي پستي هستند و به نظر اين تحريم ها اثر گذار بوده .
-
وحيد محمديسه شنبه 3 دي 1392 - 13:34:07پاسخ34 5
اين كار اداره پست در حذف پست سفارشي، علاوه بر ضرر زدن به فروشگاه داران و حذ
گذشته از اين هزينه هاي زياد، شركت محترم پست عملا تمام بسته ها را به طرز زشتي باز و مورد بررسي قرار مي دهد! من سالهاست به پست اعتماد ندارم !!!
پست را تحريم ميكنيم
از امروز هيچ بسته اي ارسال نميكنيم ...
روحاني مچكريم
به منم ثابت شد . شنبه يا يكشنبه ي گذشته سفارش دادم ، چهارشنبه به دستم رسيد . از يه سايت موسيقي سفارش داده بودم ، موسيقي هاي كلاسيك و گيتار و ... . دو تا دي وي دي به دستم رسيده . تو سايت تعداد كالاي انتخابيم 22 تا بود كه يعني بايد تو اين دو تا دي وي دي 22 تا فولدر باشه ، يعني هر آلبوم رو يه فولدر كرده بودن . ولي 8 تا فولدر بود الان زنگ زدم ، گفتم پنج ، شش تا فولدره اون دو تا رو به بزرگي خودتون ببخشين ، نشمرده بودم كه . . گفتن مگه مي شه ؟ بعد پرسيد چند تا دي وي دي به دستم رسيده و بعد شاخ درآورد . گفت 6 تا دي وي دي بوده خودمون شمرديم . كلاهبرداريم نكردن چون مي خوان دوباره ارسال كنن با هزينه ي خودشون . نكته اينجاست كه من 19 اسفند ميرم مسافرت و چون مادرم امسال عيدي يه فلش خواسته
دو كلام هم از مادر كچل عروس