چگونه تعداد ممبرهاي كانالهاي خود را زياد كنيم

چگونه با عكس گذاشتن در اينستاگرام درامد كسب كنيم

چگونه تعداد ممبرهاي كانالهاي خود را زياد كنيم

۸ بازديد

چگونه تعداد ممبرهاي كانالهاي خود را زياد كنيم چگونه تعداد ممبرهاي كانالهاي خود را زياد كنيم چگونه تعداد ممبرهاي كانالهاي خود را زياد كنيم چگونه تعداد ممبرهاي كانالهاي خود را زياد كنيم رچگونه تعداد ممبرهاي كانالهاي خود را زياد كنيم

معرفي تلگرام و آمار رشد آن در ايران

تلگرام يك پلتفرم رايگان، فوق‌العاده سريع و ساده است كه توسط ميليونها فرد در سراسر جهان از طريق دستگاه‌هاي موبايل قابل استفاده است. تلگرام يك سرويس پيام‌رساني است كه مشابه واتس‌آپ (WhatsApp) و ويچت (WeChat) با تمركز بر سرعت و امنيت عمل مي كند. نرم‌افزار تلگرام يك منبع باز است و به طور پهلو به پهلو رمزگذاري شده بدان معنا كه همه داده‌هايي كه از طريق تلگرام ارسال يا فرستاده مي‌شود نمي‌توانند توسط ISP شما، مدير شبكه يا اشخاص ثالث ديگر كشف رمز شوند.

افزايش ممبر كانال تلگرام

سرعت رشد شبكه هاي اجتماعي در ايران بسيار بالا بوده است به طوريكه رشد استفاده از اين شبكه‌ها در سال‌هاي اخير در كشور بسيار عجيب است. چنانچه طبق بررسي‌هايي كه در مورد شبكه اجتماعي تلگرام شده است نشان مي‌دهد كه حدود 100 هزار كانال توسط ايراني‌ها ايجاد شده است، همچنين طبق آمارها در طول يك شبانه‌روز بيش از يك ميليون و 200 هزار مطلب در فضاي كانال تلگرام توليد مي‌شود. بنابراين همانطور كه ديده مي‌شود تعداد بازديد از اين مطالب بسيار بالاست و نيز برخي از كانال‌ها داراي اعضاي بسيار بالايي هستند.

اهميت توليد محتوا در شبكه‌هاي اجتماعي

امروزه كاربران بسياري براي يافتن اطلاعات خود و نيز صرفه‌جويي در زمان به سراغ شبكه‌هاي اجتماعي و نيز اينترنت مي‌روند. از زماني كه تلويزيون به عنوان رسانه پر مخاطب جاي خود را به شبكه‌هاي اجتماعي داد نوع تبليغات هم تغيير كرد. شما ديگر نمي‌توانيد فقط خودتان را تبليغ كنيد و مخاطب را مجبور به تماشا كنيد. الان شما نياز داريد تا ديگران محتواي تبليغات شما را به اشتراك بگذارند تا بيشتر ديده شويد. بنابراين بايد با يك پيام تبليغاتي غير مستقيم بتوانيد افراد زيادي را تحريك كنيد تا محتواي شما را به اشتراك بگذارند. همچنين بايد نياز مخاطب خود را شناخته و بر اساس آن اقدام به توليد محتوا كرد. با روش‌هاي توليد محتوا در شبكه‌هاي اجتماعي مي‌توان روند رو به رشدي را در رونق كسب و كار ايجاد كرد. در واقع شبكه‌هاي اجتماعي يكي از ابزارهاي مهم و اساسي در بازاريابي آنلاين و نيز بهينه‌سازي سايت‌ها مي‌باشند. در نتيجه بايد محتوايي توليد شود كه هدفي داشته باشد و اين هدف به مخاطب انتقال داده شود. 

روش‌هاي افزايش ممبر در تلگرام

يكي از مهمترين دغدغه‌هاي صاحبان كانال  افزايش اعضا در اين شبكه اجتماعي موبايلي است. جند روش اساسي براي افزايش ممبر كانال تلگرام وجود دارد كه در اينجا به برخي روش‌هاي اثبات شده اشاره مي‌كنيم:

  1. توليد محتواي مفيد، جذاب و آموزشي: براي كانال بهترين روش جذب مخاطب توليد محتواي با ارزش است؛ چنانچه مخاطبان كانال تشويق شوند تا در گروه‌هاي ديگري كه عضو هستند محتواي شما را نشر دهند و افرادي كه اين پيام را مي‌خوانند راغب شوند كه به عضويت در كانال شما درآيند. بنابراين بايد مطالب يا عكس‌هايي كه در كانال خود مي‌گذاريد لينك كانال را در زير آن قرار دهيد تا با Forward شدن مطالب در گروه‌‌هاي ديگر لينك هم فرستاده شود تا ميان اعضا پخش شود. در نتيجه مي‌توان با بازاريابي ويروسي محتواي خود را گسترش دهيد و با توليد محتواي مفيد و جذاب افراد تشويق شوند اطلاعات ارزشمندي را كه دريافت مي‌كنند در محيطي فرا رسانه‌اي منتقل كنند.
  2. كانال خود را تبليغ كنيد: يكي ديگر از روش‌هاي پربازده براي افزايش اعضا در تلگرام، تبليغ در كانال رقيبان و نيز كسب و كارهاي مكمل شماست. با مقدار كمي سرمايه‌گذاري مي‌توانيد افراد زيادي را جذب كنيد بدين صورت كه در كانال‌هايي كه در حوزه كسب و كار شما هستند آنها را پيدا كنيد؛ به اين دليل كه اعضاي اين كانال‌ها علاقه بيشتري به محتواي شما دارند و امكان جذب اعضاي جديد را بيشتر مي‌كند. بنابراين از آنها درخواست كنيد كه يك پست از كانال شما را در كانال خود منتشر كنند و به اين ترتيب مي‌توانيد كانال‌تان را به اعضاي آنها معرفي كنيد. 
  3. با كانال‌هاي مختلف تبادل كنيد: تبادل با كانال‌هاي پربازديد يكي از روش‌هايي است كه مي‌توانيد با استفاده از آن كانال خود را تبليغ كنيد. براي انجام تبليغ، برخي مديران كانال‌ها با تعداد اعضاي زياد هزينه‌اي را دريافت مي‌كنند تا كانال شما را در كانال خود تبليغ كنند. بنابراين در اين روش به ازاي بازديد از كانال‌تان به تبليغ گيرنده مبلغي را پرداخت مي‌كنيد. در روش ديگري كه مبادله لينك انجام مي‌شود و معمولا كانال‌هايي با تعداد اعضاي مشابه اين كار را (تبادل لينك) را انجام مي‌دهند بدين صورت است كه با توافق صورت گرفته شما تبليغ كانال مقابل را در كانال خود مي‌گذاريد و به ازاي آن فرد مقابل كانال شما را تبليغ مي‌كند. لازم به ذكر است براي انجام تبادل لينك اينكار بايد در دفعات كم انجام گيرد تا باعث كاهش كيفيت كانال و يا ناراضي شدن اعضا نشود و نيز جذابيت كانال حفظ شود.

ايجاد يك كانال در تلگرام كار بسيار ساده اي است و پر كردن محتواي كانال هم كار سختي نيست و هركسي از عهدۀ آن برميايد. كار دشوار از اينجا شروع ميشود كه چگونه اعضا يا ممبر كانالهاي خود را افزايش دهيم؟ حتما ميدانيد وقتي شما كانال خود را ايجاد ميكنيد و هيچ عضوي ندارد تلگرام به شما اجازه ميدهد كه 200 نفر اولِ كانالتان را با شماره هايي كه درگوشي داريد اضافه كنيد.

Go to Bing homepage
Go to Bing homepage

3,390 results
  1. چگونه اعضاي كانال تلگرام را افزايش دهيم؟

    www.asriran.com/fa/news/468446

    اگر در گروههايي عضو هستيد مطالب كانال خود را با ... زياد نباشند چون ... را تاييد نمي كنيم و ...

  2. روش هاي افزايش ممبر كانال تلگرام - كانال تلگرام | ليست ...

    www.ctelegram.com/روش-هاي-افزايش-ممبر-كانال...

    ... بتوانند تعداد اعضاء كانال را ... چگونه اعضاء كانال خود را در ... را تجربه كنيم.

  3. چگونه اعضاء كانال خود را در تلگرام افزايش دهيم؟ - نوتيف

    notif.ir/how-to-increase-the-channel-members-in-the-telegram-2657.html

    را وارد اعضاء كانال كنيم ... چگونه اعضاء كانال خود را در ... اگر تعداد اعضاء فيك زياد باشد ...

  4. چگونه اعضاي كانال تلگرام را افزايش دهيم؟

    fararu.com/fa/news/272851

    مخالفان همه‌پرسي جاده بغداد به كركوك را بستند; نتايج رسمي همه‌پرسي اقليم كردستان اعلام شد

  5. افزايش ممبر فيك در تلگرام :: فاخته

    fakhteh.blog.ir/post/افزايش-ممبر-فيك-تلگرام

    ... ايجاد كنيم و يا چگونه در ... از كانالهاي ... تلگرام تعداد ممبرهاي خود را ...

  6. آموزش حذف و اضافه كردن افراد در كانال تلگرام

    www.sarzamindownload.com/contents/2657
    • 5/5 ·
    • 71 ratings

    حال براي حذف كاربران بر روي نام آنها انگشت خود را ... تعداد زياد اين كار را ... چگونه جلوگيري ...

  7. ادرس كانالهاي تلگرام :: نفس هاي سركش

    daghdaghe23.blog.ir/post/آدرس-كانال-تلگرام

    ابتدا كانال خود را در ... آدرس بهترين و مشهورترين كانالهاي را در اين ... مطلب زياد ...

  8. روش افزايش ممبر كانال تلگرام | LinkedIn

    https://www.linkedin.com/pulse/روش-افزايش-ممبر...

    ... تلگرام خود اضافه كنيم. ... چگونه اعضاء كانال خود را در ... پنجم تعداد كل ممبرهاي شما ...

  9. چند روش ساده رايگان براي افزايش ممبر كانال تلگرام :: تا نهايت

    tanahayat.blog.ir/post/افزايش رايگان ممبر...

    ... را براي شما بازگو مي كنيم ... بايد تعداد اعضاي كانال خود را ... تعداد ممبرهاي ...

  10. كسب درآمد از كانال تلگرام و رباتهاي تلگرامي (بروزرساني ...

    aratis.ir/1811/كسب-درآمد-از-كانال-تلگرام

    ... كانال خود را از ميان ... تعداد كانالهاي تا ۵ هزار ... آراتيس را به‌روز كنيم. ...

  11. Some results have been removed

روش هاي افزايش اعضا و ممبر واقعي و ايراني كانال تلگرام راهكارهاي ساده اي دارد كه بسياري از آنها نيز رايگان هستند. بايد اعتراف كرد كه پس از ايجاد يك كانال تلگرام نخستين و مهمترين دغدغه ي مديران كانالها افزايش تعداد اعضا و ممبرهاي واقعي كانالشان است. نياز به گفتن نيست كه اساساً هرچقدر تعداد اعضاي يك كانال تلگرام بالاتر باشد نشانگر اعتبار و موفقيت آن كانال و استقبال بيشتر كاربرانش است. بعنوان مثال يك كانال باهدف تجاري ، مثلاً فروش محصولات را درنظر بگيريد. هرقدركه تعداد اعضاي اين كانال بيشتر باشد قطعاً كار فروش و بازاريابي براي مدير اين كانال ساده تر و با انژي كمتر صورت ميگيرد و يقيناً فروش آن بيشتر است. پس ميتوان نتيجه گرفت كه براي  كانالهاي تلگرامي هم مانند ديگر رسانه ها ، تعداد اعضا بسيار مهم است و حرف اول را ميزند.ضمناً گاهي هم به دلايل مختلف ممكن است كاهش اعضا يا ريزش براي كانالها اتفاق بيفتد كه البته براي مديران با تجربه كاملاً قابل پيشگيري است. پس علاوه بر جذب عضو براي كانالها ، حفظ و نگهداشتن اعضا ، و درواقع ايجاد وفاداري ممبرها هم چالش مهمي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد و اينكار هزينه ، انرژي وزمان زيادي از مدير كانال را صرف ميكند. در اين مقاله تلاش ما براين است كه مهمترين و عمومي ترين روش هاي افزايش اعضا و ممبر  را براي شما بازگو كنيم.

افزايش اعضاي كانال تلگرام

  1. با رسانه‌هاي مختلف از جمله ايميل، اينستاگرام و وبسايت‌ها ارتباط ايجاد كنيد: براي افزايش اعضاي كانال خود آدرس كانال خود را در وبسايت‌هاي اينترنتي منتشر كنيد. همچنين مي‌توانيد از ابزارهاي ديگري مانند شبكه‌هاي اجتماعي ديگر استفاده نماييد. امروزه فعاليت كاربران ايراني در شبكه اجتماعي اينستاگرام بسيار بالاست به طوريكه برخي كاربران داراي چندين ميليون فالوور در صفحات اينستاگرام خود دارند. بنابراين استفاده از اين شبكه‌هاي اجتماعي براي تبليغ مي‌تواند مفيد باشد. همچنين به دليل پويايي اين نوع شبكه اجتماعي مي‌توانيد با اين كاربران ارتباط بر قرار كنيد. علاوه بر اين مي‌توانيد با قرار دادن لينك كانال خود در ايميل اعضاي بيشتري را جذب كنيد. به طور كلي بايد روش‌هاي تبليغ كانال در رسانه‌ها و ابزارهاي مختلف بررسي شود تا متوجه شويد كدام يك از آنها نقش بيشتري را در افزايش تعداد اعضا در كانال تلگرم دارند. 
  2. تبليغات به صورت اس ام اس براي مخاطبين هدف: به منظور اطلاع رساني مخاطب هدف مي‌توان از بازاريابي اس ام اس استفاده كرد. به اين طريق كه با مشخص كردن بازار هدف خود، پيام خود را به افراد ارسال كنيد. اما در ارسال اس ام اس كه به طور مؤثر واقع شود بايد به مواردي توجه كنيد؛ به عنوان مثال زمان نامناسب در ارسال پيامك باعث كاهش راندمان تبليغات شما مي‌شود. همچنين متن پيامك تبليغاتي خود را به طور كوتاه و جذاب انتخاب كنيد تا خواننده همه آن را در زمان كم بخواند. 
  3. هنر نگه‌داشتن اعضاي كانال: يكي از مورادي كه بايد براي افزايش تعداد اعضاي كانال رعايت كنيد جذاب بودن كانال است. بدين صورت كه كانال بايد بگونه‌اي مفيد و گيرا باشد كه اعضاي قبلي كانال در آن ياقي مانده و نيز در صورت افزايش افراد جديد به كانال راغب به ماندن در آن باشند. لازم به ياد آوري است كه همه كانال‌ها مي‌توانند افرادي را به كانال خود جذب كنند اما آنچه كه مهم است نبايد اعضاي كانال كم شوند و بنابراين اعضاي كانال بايد همراه رو به رشد باشد به اين دليل كه سوداوري يك كانال ارتباط مستقيمي با تعداد اعضاي آن دارد. بهترين روش عملي شدن اين امر توليد محتواي ارزشمند است كه باعث رشد تعداد ممبر كانال خواهد شد.

در ادامه ذكر اين نكته مهم است كه بدانيد براي افزايش تعداد اعضاي كانال استفاده از روش‌هاي غير معمول مانند ربات‌ها و نرم‌افزارهايي كه ايجاد ممبر مجازي مي‌كنند استفاده نكنيد به اين دليل كه لطمه زيادي به اعتماد نسبت به شما مي‌زند، قابل تشخيص است و ارزشي ندارد و در بيشتر مواقع باعث هدر رفتن زمان و پول شما مي‌شود. همچنين تبليغات ناخواسته درگروه‌هاي مختلف ايجاد نكنيد. 
روش‌هايي كه در اين مقاله براي افزايش ممبر در كانال تلگرام ذكر شد همه كاملا استاندارد و مؤثر هستند و اجراي صحيح آنها باعث افزايش اعضاي كانال شما خواهد شد. بنابراين از فكر كردن به راه‌هاي ميانبر و روش‌هاي غير معمول اجتناب كنيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.